3 Ιαν 2013

2012+1


Ένα δίσεκτο έτος έφτασε στο τέλος του. Ένα έτος που όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για ολόκληρο τον κόσμο, υπήρξε ανατρεπτικό. Η οικονομία πρωταγωνίστησε. Μικρή σημασία έχει αν οι οικονομικές αναλύσεις είχαν αντικείμενο μια επιχείρηση, ένα κράτος ή γίνονταν απλά σε επίπεδο αγορών. Η οικονομία έγινε το πρίσμα μέσω του οποίου οι περισσότεροι έβλεπαν την πραγματικότητα. Σχεδόν τα πάντα μεταφράστηκαν σε αριθμούς και νούμερα. Το πολιτικό και κοινωνικό έχασαν κατά κράτος. Ακόμα και εκλογικές αναμετρήσεις –όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο είχαν έρεισμα την οικονομία σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα.

Όπως πολλά άλλα, όμως, έτσι και το 2012 έφτασε στο τέλος του. Η ευχή μου για το νέο; μέχρι να καταφέρουμε να προσθέσουμε χρόνια στη ζωή μας, ας προσθέσουμε ζωή στα χρόνια μας. Ζωή που συνδυάζεται με γνώση, ενδιαφέροντα, ανταλλαγή απόψεων, ανθρωπιά, αλληλεγγύη, αισιοδοξία. Σκοπός μου; Η έξοδος από τον μικρόκοσμο, που κι εγώ όπως πολλοί, έχω επιλέξει να ζω και εμπλοκής με το πολιτικό, με το κοινωνικό. Στόχος μου; Μέσα στο νέο έτος να γίνω κοινωνός μικρών θαυμάτων –σε όποιο επίπεδο κι αν έχω την τύχη να μου συμβούν αυτά.

Καλή μας χρονιά, λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου